Mijn foto

Hallo ik ben Jeanne, mijn passie is textielbewerking/decoreren. Textielbewerking kent vele technieken zoals vilten, borduren, bedrukken, verven, heattransfer, batik enz. enz. Het is voor mij steeds weer opnieuw een uitdaging nieuwe technieken uit te proberen. Mijn doel is ervaringen te delen, idee├źn uit te wisselen en van elkaar te leren. 
Voor nadere informatie:

dinsdag 11 juli 2017

Samen op stap, ontbijt bij IKEA

Samen op Stap 

Het afgelopen jaar hebben we met veel plezier samengewerkt en kleding gemaakt. Vandaag was het tijd voor een gezellig uitje met mijn buurtgenoten. Ontbijten bij #Ikea om de verjaardag van Loes te vieren. We hebben veel gelachen samen. Het was gezellig. Nu even vakantie tijd.
Foto's van het afgelopen jaar.
Mooie dingen gemaakt en heel veel gezellige uurtjes.
Na de zomer pakken we de draad weer op!





Trots op de resultaten






Samen leuke dingen doen. Samen eten en uitje naar IKEA





Geen opmerkingen:

Een reactie posten